For all we know, we might not get tomorrow.

Det där som alla vill men ändå fruktar att känna. Eller är det bara jag? Pirret i magen, leendet som inte går att sudda bort. Förrän förtvivlan kommer. Sedan ilskan, bortträngningen. Som Per Gessle sjunger "Här kommer alla känslorna på en och samma gång". Tiden när kompisarna tålmodigt står ut med det eviga tjatandet, fnittrandet och tvivlet.

Jag visste inte att mitt hjärta var stängt förrän han öppnade det igen. Jag förstod inte hur försiktig jag varit.

Det är skrämmande att känna så intensivt, så totalt. Fast ändå härligt.

Gud så jag babblar.

Alanya boat trip

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är på samma plan... :( Jag trodde inte heller jag skulle känna såhär igen. Träffade en kille för ett par veckor sen via facebook, vi träffades irl två dagar senare och det bara sa klick.

2011-08-03 @ 14:01:06
URL: http://www.facebook.com/millasvens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0