I natt jag drömde något som...

... var så fruktansvärt kostigt och lite läskigt.

Jag har ingen aning om hur drömmen var i det stora hela, jag vet bara att i slutet var det typ filmmusik. Ni vet när något läskigt händer så liksom duu-nuuuuh... eller alltså dööuuu... eller äcsh. Ni vet kanske vad jag menar i alla fall? När man letar efter the bad guy och så helt plötsligt är han där och doooong. För i helvete, jag vet inte.

I alla fall. Så lät det. Och sen! Sen var det en hel familj med människor som såg ut exakt som den lilla dockan i Saw. Hela familjen. fast lite mer som asiatiska dockor. Sedan vaknade jag helt klarvaken, kollade ut och såg att det regnade, kände på elementet att det var varmt, kollade på klockan, kvart över tre, och sedan somnade jag om.

Creepy.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, det måste vara lite läskigt med att bo själv, om man drömmer mardrömmar menar jag. De är ju iofs alltid läskiga, men you know what i'm saying ._.

Puss! Jag saknar dig!!

2010-09-17 @ 06:04:20
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0