Var är den där snön då?

För några dagar sedan kunde man läsa på Aftonbladets hemsida att det skulle komma snö i Stockholm idag. Medan alla huffade, puffade, stånkade och stönade tyckte jag lite i hemlighet att det skulle bli mysigt, även om det är en gnutta tidigt och jag ännu inte fått erfara hur mysigt det är att åka pendeltåg vintertid (inte något jag längtar efter att få uppleva heller).

Jag har privilegiet att vara helt klarvaken fastän klockan är mycket och jag ska upp klockan sex i morgon, varpå det ter sig helt naturligt för mig att ställa mig vid fönstret och stirra ut. Kanske snön kan falla av mina rena viljekraft? Erkänn att det vore coolt.

Sedan funderade jag lite över hur detta måste se ut för mina grannar, då de har full insyn genom mitt fönster. Klockan är tjugo i ett och en tjej i linne, trosor och lejonhår (resultat av att ha nypermanentat hår och inte styla det) står i fönstret och glor helt frenetiskt.

Men så bestämde jag mig för att jag bjuder på den.

Så här kan det väl se ut när jag vaknar i morgon?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilken treat för grannarna! Jag vill också ha snö! Men i Sverige såklart. Har beställt lite till nästa vecka, får se om det kommer i tid ;)



Puss!! <3

2010-10-21 @ 03:40:19
Postat av: starsinmyminds - miranda ^^

Du menar om jag var uppe så där tidigt? :) jag mår toppen. Jag var faktiskt pigg redan vid 04:00 tiden så.. :) vad gör du?

2010-10-21 @ 14:14:14
URL: http://starsinmyminds.blogg.se/
Postat av: starsinmyminds - miranda ^^

Du menar om jag var uppe så där tidigt? :) jag mår toppen. Jag var faktiskt pigg redan vid 04:00 tiden så.. :) vad gör du?

2010-10-21 @ 14:14:15
URL: http://starsinmyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0