Städsugen, någon?

Idag är det städdag hemma hos mig. Det behövs, kan jag säga:

Min soffa som för tillfället är avlastningsyta åt bland annat nio galgar, ändlöst med ren (och smutsig) tvätt, ett paraply och en spikmatta. På bordet ser ni allt ifrån presentkort och en Elle-tidning till räkningar och SvD.

Mitt fina datorbord. I bakgrunden skymtas toppen på mitt diskberg.

Så alltså, städning behövs. Kruxet är bara att jag aldrig kommer igång. Badrummet är skinande rent men det gills liksom inte, eftersom det är typ... 1,5 kvadratmeter att göra rent i badrummet.

den som erbjuder sig att städa min lägenhet kan få betalt i tidningar, sopor, damm eller kringliggande värdelösa papper. Alternativt i natura, om vi inte nämner det för Axel. Han blir så kinkig då.

Kommentarer
Postat av: Axel

Men hallå där var något jag inte gillade:P<3<3<3

2010-10-06 @ 09:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0