(O)ljud.

För ett tag sedan funderade jag på hur mycket mina grannar hör mig, eftersom jag aldrig hör dem. Så härom kvällen hände det; jag hörde min granne! Precis när jag skulle sova så hörde jag honom. Jag har som sagt inte hört ett knyst på ca. 2 månader, så man skulle ju kunna tro att det jag hörde var bärldens brak eller något. Vet ni vad det var jag hörde? Öppnandet av en låda.

Alltså VAAAAAAAAAAA?!

Detta satte alltså igång massor av tankar; om jag efter två månader hör när han öppnar en låda, betyder det att han aldrig innan har gjort något som låter lika "mycket" som det? Okej att han är norrlänning, men kom igen.... Sen funderar jag så klart på hur mycket jag måste hörts. Om man hör en lådöppning, hur mycket hör man inte då när någon skrålar i duschen, snarkar, skrattar högt åt något i en film eller pratar i telefonen?

Åh herreguuuuuuuuuud.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Spänningen stiger....

2010-10-05 @ 15:04:44
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0