Jag lever!

Nu tänker jag avslöja min stora överraskning som ajg gjorde för typ trehundra år sedan; jag färgade håret. Kruxet var bara att jag var så skillad på att välja en fin färg att jag.... färgade till exakt samma färg som jag redan hade. Så när jag dagen efter studsade in i klassrummet och tänkte "Nuuuu dröjer det inte länge innan folk börjar kommentera!!", var det ingen som sa något. Jo Emma undrade om jag hade plattat håret?

Men ser ni, nu har jag en ny överraskning till er, som för att gottgöra för mitt dåliga bloggande på sistone. I morgon får ni veta! (I morgon får ni veta, jag ska inte glömma bort det igen)

Ha tålamod, mina vänner, ha tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0