Hejsan svejsan!

Alltså... jag har haft tentavecka. Detta innebar ett evigt skrivande och slitande....

Eller vänta nu här? Neeej just det, det är mig vi pratar om. Låt mig omformulera.

Detta innebar att jag ringde non stop till mamma och hyperventilerade. Hon lungade mig med "Det är säkert bra det du skrivit hittills, försök bara bygga vidare på det" varpå jag hyperventilerade ännu mer. Eftersom jag varit så upptagen med att som ovan beskrivet panikslaget hyperventilera hade jag ännu inte skrivit något på tentan. Alls.

Allt det här hindrade mig dock inte från att leva som en tentapluggare - hoppa över högarna med kläder och saker på golvet, diska en gaffel när jag behöver den för att ingenting är rent, sätta världsrekord i snabb tillagning av mat som inte ger någon näring alls (bildbevis nedan).

När dagen D var inne och tentan hade lämnats in drabbades jag av någon slags akut trötthet och något som Durkheim skulle kalla modern vantrivsel - med frågor som "vem är jag?" och "Vad är min mening i livet?" (ja, jag är skadad). Sedan dess har jag i stort sett bara sovit. Sovit och sovit och sovit. Jag undrar om jag i mitt förra liv egentligen var en björn och att jag därför fortfarande har cravings att gå i ide på vinterhalvåret?

Så nu är min lägenhet en sanitär olägenhet (väntar bara på att grannarna ska ringa Anticimex) och jag bara sover.

Hur som helst fick ni här en väldigt målande bild av anledningen till varför jag varit så urusel på att blogga.


Detta är vad som händer när man gör potatismos med en ballongvisp....

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Happy to have you back!



Hoppas moset var gott i alla fall.. xD

2010-11-08 @ 02:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0