Tvättdag.

Idag hade jag tvättdag. Så mitt när jag står där i mina gråa mjukisar (som för övrigt har lyckats gå sönder på ett väldigt lämpligt ställe. Hur jag nu gjort för att åstadkomma det är inte klart) och midjekorta Gyllene Tider-tshirt, med håret på sniskan, så kommer det in en kille.

- Ursäkta, jag bara undrar om jag kan få tvätta när din maskin är klar? säger han och skiter fullständigt i att jag har bokat tvättstugan i två timmar till.

This means waaar!!! frustar jag inombords och knyter nävarna. Hans hundögon ska inte få mig på fall! Sedan inser jag att mina knutna nävar greppar om mina allra heligaste mormorstrosor och killen med tillhörande hundögon är ändå rätt snygg. Snabbt som vinden hängde jag in mina gigantiska underbyxor (Ja, jag använder ordet underbyxor för att liksom hjälpa er att visualisera exakt hur pinsamt det var) och ler mitt charmigaste leende mot honom.

Han fick inte tvättiden. Man får ju inte vara korkad liksom.

Typ så här hade det sett ut om hundögonskillen hade tagit kort på mig! Minus det gråa håret förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0