Mutskandal.

Idag har jag haft finbesök av min mor. Hon skulle komma hit och äta lunch, vilket snabbt utvecklades till att vi skulle handla lunch tillsammans och sedan tillaga och äta vilket sedan blev till att vi skulle storhandla tillsammans (åt mig) med hjälp av mors pengar. Det här var inte min idé. Dock tror jag att min mor har fått för sig att hon måste muta mig för att få komma och hälsa på, vilket inte heller är fallet. Fast man måste ju städa...

Så. Detta reulterade i att jag helt sonika behövde saker från affären som jag aldrig ens ätit förut?! Typ färsk tortellini och konstiga stuvningar från Creme Bonjuor. Utöver det har jag nu massa mat hemma som måste tillagas och ätas upp snarast. Det är hårt att bli mutad, måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0