Julpynt.

Min pappa och låtsasmamma har varit här på adventsfika (fast när jag bjöd in dem hade jag inte en tanke på att det var första advent idag, så det enda juliga jag hade var pepparkakor. För Ballerina-kakor är inte så juligt kanske...) och de hade med sig en present; en mini-julgran!

Problemet är att julgranskulorna och ljusen som följde med är jättefå! Kulorna går ju att sprida ut (Jag kan inte låta bli att fnittra när jag skriver det där) men ljusen har ju sladd och går inte att sätta hur som helst. I nuläget låter jag ljusen ligga kvar i lådan, men hur ska man egentligen göra? Sätta alla ljus på samma sida och ställa granen mot väggen? Strunta helt i dem? Tejpa upp dem på väggen och ha som nattlampa i stället?

För övrigt kommer jag beöva typ 20 meter glitter om jag ska kunna pynta min lägenhet som jag vill, höhö... Vi får se hur det här slutar. Folk kanske inte vill komma hem till mig sen för att allt pynt orsakar epilepsianfall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0