God morgon, god morgon! Hör fåglar sjunga glatt (?)

Usch. Jag vaknade pigg som en mört halv sex i morse, pga världens äckligaste mardröm. Jag har inte drömt mardröm sen.... jag har faktiskt ingen aning. Det var inte en sån där "vakna-helt-svettig-av-att-man-skriker"-dröm utan mer... äcklig. Så man vaknar och undrar i vilket hörn mördaren står typ. Tur för mig att min lägenhet är snabbt genomletad, hehe.

Så mitt dilemma nu är; ska jag lägga mig ner igen, stånka och stöna och kanske somna och då riskera att vara helt död när klockan ringer, eller ska jag gå upp nu? Vad gör man uppe så här tidigt? Ni får komma ihåg att jag sovit jättekonstigt/dåligt på sistone och det här är första gången jag vaknar självmant (och icke-självmant) innan klockan tre på eftermiddagen. Så bestämde jag msn-dejt med min kompis kl 9 typ, bara för att jag tänkte att idag ska jag minsann inte sova bort hela dagen. Ibland tror jag att högre makter har väldigt roligt på min bekostnad.

Kommentarer
Postat av: Tofva. MajBebis

Åh vad glad jag blir!! :) Tack snälla! Weiihooo Ha en kalas dag nu hörröö trots den hemska drömmen:D

2010-11-23 @ 07:40:33
URL: http://tofva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0