Varför heter det huvudbry?

Ena fikan blev till middag, andra fikan blev till lunch och tredje fikan blir (förmodligen) inställd, så nu börjar jag känna att denna vecka erbjuder för lite sötsaker i stället. Men det är ju bara tisdag så veckan kanske tar sig.

Frustration över skolan, prestationsmässigt på individnivå och samarbetsmässigt på gruppnivå, tillsammans med andra huvudbryn har gjort att jag har haft mycket på gång på sistone. Det ena har liksom avlöst det andra och ibland har de inte ens anständighet nog att vänta på att föregående problem ska få sina 15 minuter i rampljuset kallat min hjärna. Utöver detta är jag sjukligt blek och skulle behöva få lite solljus, men det går bara inte riktigt lika bra att studera utomhus, när man helst av allt vill lägga ifrån sig boken och bara njuta.

Detta inlägg var kanske inte det mest intressanta jag någonsin skrivit, så nu beger jag mig. Kanske trots allt tar med mig boken ut i värmen?

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0