The Joneses.

Idag har jag haft en bra dag. Först gick jag upp (näe?), sedan åkte jag och Hanna och åt never ending food (avokadosallad for me, kebabisch for Håni) innan jag gick till Friskis och våttorkade hela repan för jag hade så tråkigt. Det var typ iiiiiinge folk där alls. Funderade lite på mitt projekt, mums, men nej. Sedan åkte jag till stan och åt sushi och drack vin med mamma innan vi drog och såg The Joneses på bio. Och jag är typ hemsk, när en snubbe i filmen begick självmord, då började jag asgarva. Bara för att... asså... spoiler alert nu... men asså han dränker sig i poolen och då har han bundit fast sig själv vid gräsklipparen (som är en av alla grejer han har köpt som han typ inte har råd med ---> utmätning av huset --> han begår självmord) och alltså kört ner i poolen. Och ni vet, när jag asgarvar, då låter jag ganska mycket. Så alla sitter typ och har tårar i ögonen och jag typ.... frustar av skratt. Sen börjar mamma också asgarva för att snubben som har dränkt sig har typ tighty whities på sig och ser så jävla fånig ut (ja, jag hånar en död man) så aa... vi två var iaf de enda som skrattade.

Summan av kardemumman = Se den, den var bra!

Så nu sitter jag här och dricker rosévin och funderar ännu mer över mitt projekt (asså mums!).

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer. Issa <3 beslutsångest.

Nu ska jag call it a night.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: M

Låter som en supermysig kväll :) Även fast ni garvar åt de döda.. hahah :P

Puss!

2010-05-29 @ 06:47:39
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0