Tabula rasa.

Som ni kanske märker har alla mina tidigare inlägg försvunnit, detta på grund av att jag ville få en ny början, clean slate, tabula rasa. Förmodligen kommer mina nya inlägg bli i liknande stil som innan, det är så jag är, men jag ville ändå... rensa.

Diverse äventyr igår resulterade i att jag dels fick vissa mycket välbehövliga uppenbarelser och dels sov till 15.20 idag. Så jag är inte det minsta trött nu, vilket ledde till detta nattliga inlägg.

Angående uppenbarelsen, som jag bara tänker prata lite kryptiskt kring, funderar jag på hur mycket tid, känslor och tårar jag hade sparat om jag hade vetat detta för några år sedan. Herregud. Det är så komiskt att jag har tillbringat hela dagen med att småfnittra för mig själv, fast fnittret har också berott på att jag får panik när jag tänker på det, för det var så... Åh herregud. Ja precis.

I morgon har jag bokat in mig på ett spinningpass, vilket kan vara en bra idé eftersom jag har bokat in en fika med olika personer tre dagar i rad sen. Men men, vad gör man inte för att få träffa sina kompisar?

Nej, nu ska jag nog göra något annat. Kanske gå och lägga mig? Galna tanke...

Puss och kram, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mattis

Skönt att börja på en ny kula :) Ser fram emot kommande inlägg!

2010-05-18 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0