Don't you know that dreams come true?

Gårdagen kan sammanfattas med ett ord: kaos
Vår rapport kom inte med i högen av rapporter och helt plötsligt var det typ omöjligt för handledaren (inte vår handledare, en annan snubbe) att få in oss på ett hörn. Ingen förstod varför det inte gick, det verkade helt korkat, men ja, så var det. Så nu får vi vänta på besked om detta. Jag kan säga att så mycket som jag och Cissi jobbade på den här rapporten (vi skrev i stort sett hela själva) så hoppas jag bara att vi inte behöver göra nån kompletteringsuppgift. Fy vad arg jag blir då.

Spotted i centrum; ett gammalt ex. Det ledde till en del funderingar och dessutom en dröm där M tvingade mig att träffa honom igen. Hehe, det var ju trots allt hon som introducerade oss. Vi stod i tunnelbanan (med en massa ballonger, av någon konstig anledning), ett helt gäng, han bjöd på whiskey ur en dunk. Haha alltså, vissa av mina drömmar har som sagt var slagit in, men den här... det vette fasen.

Idag ska jag till min farmor och farfar, farfar fyllde 75 i torsdags, så det blir väl tårta och sånt. Ska bli mysigt att träffa dem och komma ut på landet lite. Jag älskar verkligen Blidö, både för naturen och för allt ön representerar för mig. Senare i kväll blir det kanske utgång, men jag börjar tveka. Det är fortfarande lite kaosigt på vissa plan, dessutom är jag grymt trött, behöver plugga och skulle vilja spara lite pengar. Hm, vi får se hur det blir.

Om jag inte drar ut ikväll så ska jag träna i morgon innan jag ska jobba på Friskis. Det är en till anledning. Tränade igår och det var ritktigt skönt. Jag har dock börjat märka att det inte går så bra för mig när jag bara ska gymma, för då försvinner liksom mitt engagemang lite och jag... lufsar mest omkring och tränar lite sporadiskt på de maskiner som är lediga. Igår lyckades jag bevisligen med någonting i alla fall, jag har träningsvärk i rumpan!

Angående Facebook så är det lite svårt, jag måste "fight the urge" att gå in där det första jag gör när jag slår på datorn. Men hittills har det gått, med undantag från igår, då Alex skulle visa nån bild, men det räknas inte, eller hur?

Jaha, vad mer kan jag skriva? Jag skulle vilja ha en finare blogg. Kan någon hjälpa mig? :)

Nej, nu tryter fantasin här så innan jag börjar prata om nåt helt konstigt (mer konstigt än det innan?) så ska jag sluta.

Puss och kram!

Edit: Nu när jag tittar efter så är min blogg sjukt tråkig, inte ens en liten färgklick. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: M

Gud vad jag gillar att läsa din blogg! Kul att du skriver igen :D Whiskey ur en dunk.. romantiskt xD Angående bloggen: I'm on it! Hur vill du ha det?



Oh, and fight the urge!

2010-05-22 @ 11:01:23
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0