Don't want to be a boy, you want to be a man.

Wow, först och främst vill jag verkligen ge ett stort shout out till Mathilda som har pillat och fixat på min tråkiga blogg och gjort den jättefin! Tack, tack, tack! I owe you big time.

Det jag fruktade igår, nämligen en förkylning, börjar smått slå sig till ro i min kropp (främst huvudet och halsen) så jag gör allt för att stoppa det nu; gurglar, dricker Berocca och C-vitaminbrus, använder nässpray, dricker te och vatten, äter massa frukt. Säg det och jag gör det. Jag kanske till och med ska pröva Mikes vitlöksvatten, fast då får allt annars kännas bra hopplöst först.

På tal om hopplöst, det känns lite så nu. Det känns skitdåligt, helt enkelt. Jag förstår sällan när det svänger från att vara jättebra till att bli så dåligt att jag bara vill sova, men på något sätt lyckas det svänga på det sättet lite då och då. Oftast kan jag hålla paniken och känslorna borta, men inte alltid och när det inte går, då blir det som nu. Jag lyssnar på Eva Cassidy och undrar vad jag håller på med. Undrar hur jag ska leva mitt liv själv, utan kärlek. Förstår inte hur det blev så här.

Nej men för i h..... Isabell, nu får du rycka upp dig. Byter till Michael Jacksons 'Beat it', för det är precis vad jag vill att han ska göra. Jag vill bygga upp ilskan, den som får mig att undra vem han egentligen tror att han är? Ilskan som kokar; vem är han att få mig att må dåligt och tro att jag inte är värd något? Det är hans förlust. Lägligt nog är nästa låt en där Simple Plan sjunger "Can't you just go somewhere on vacation?". Ha!

Nej, jag mår inte alltid bra. Det är inte alltid 'Top Notch' så att säga. Men det ska fan bli!

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Härligt att du gillar det! Jag gillar det också, hihih :D



Jag gillar den nya inställningen, you go girl! Och krya på dig :o

2010-05-27 @ 02:51:20
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0