Over the hills and far away.

Jag vet att jag har blivit jättedålig på att skriva och jag vill väldigt gärna påstå att det inte har något som helst att göra med det faktum att jag tillbringar mycket tid med Axel. Men jo, det har det. Apropå det jag skrev sist (om att inte vara nöjd) så kom jag idag på mig själv med att vara just det - ganska nöjd.

Idag hade jag lite ärenden att springa på förmiddagen, sedan gick jag hem till Axel från Tyresö C (Okej, jag fuskade lite) och åt kycklingsallad. Sedan packade han och jag spelade lite The Sims (Hehehehehe.......) innan han skulle in till tåget och jag gick hem. Väl hemma städade jag hela mitt rum så nu kan man till och med se ytorna som gömde sig under dammet. Jisses, vad äckligt det var egentligen. Men nu så! Det känns som att det här är första gången på hela dagen som jag ens sitter ner. Fast så är det förstås inte. Men jag har varit produktiv idag.

I morgon ska jag nog försöka klämma in lite shopping innan jag ska på grillfest. Cissis babe Mike har fyllt år så det ska firas och ååååh vad roligt det ska bli att få träffa deras kompisar! Hehe jag är barnsligt taggad.
Jo men shopping. Jag har inga skor. Idag, när jag skulle traska hem från Axel, så var det så varmt, så jag lånade ett par shorts av honom (Svinsköna!) men jag måste ha sett ut som hej kom och hjälp mig. Tänk er mig komma gåendes, kritvita ben i ett par herrshorts, ett linne och en konstig axelbränna och så.... vinterpumps på fötterna. What?! Inte okej....

Hm, vad mer kan jag berätta om? Saknar min vän som är far away. Växer fast på Friskis. Ska kanske semestra lite med Axel (Bila någonstans?). Igår träffade jag en gammal klasskompis/vän och jag kände först inte igen henne. Vi catchade up lite, det var trevligt.

Nej, det här duger inte. Te, ostmacka och SATC nästa!

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Låter som en väldigt mysig dag trots stora dammområden..



Vem träffade du? Saknar dig massor, babe <3

2010-06-09 @ 05:55:06
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0