Regn och höstshopping.



Ja, precis. Det bara regnar och regnar hela tiden. Fast det gör mig inget. Jag blir t.o.m. lite sugen på att shoppa höstkläder, så innan träningen och jobbet ska jag tvinga med mig min lilla sockertopp (jag har av någon okänd anledning börjat finna stort nöje i att kalla Axel massa namn som är så söta att de framkallar kväljningar) till Handen för att kolla på tjocka strumpbyxor, koftor och annat mys. Har hört att det tydligen ska vara inne med 60-talsmode i höst, vilket passar mig heeeeeelt perfekt. Jag har liksom 60-talskurvor så att säga.

Gud i himmelen vad jag älskar det här tangentbordet!!! Det är sådär så jag typ vill... gifta mig med det och skapa många små, söta tangentbordsknappar tillsammans med det. Förlåt Axel, det är slut.

Nej, nu ska jag fortsätta spela facebookspel med min lilla marsipangris. Vi är så sociala ibland. Jag gillar det skarpt.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0