Dags för en bra film.

Det blev ingen flytt igår, eftersom min hyresvärd har åkt på semester, petat ut båda ögonen och sen bestämt sig för att kolla om min lägenhet var flyttstädad. Det måste ha varit så, för ingen människa i hela världen med ögonen i behåll kan tycka att en lägenhet är "fräsch" när det är vita fläckar på väggen, centimetertjockt fettlager i ugnsplåten, tvålrester och kalk i duschen och bromsspår i toaletten (a.k.a. "rost"). Nej, jag ville verkligen inte flytta in och det verkligen sprutade eld ur näsan på mig när hyresvärden försvarar sig med "det är den standarden det är". I helvete heller! Jag betalar inte så mycket i hyra för en lägenhet som har crappy läge och är rätt ofräsch för att sedan inte ens få den flyttstädad. Grrrrr....

Nu ska jag trösta mig med att kura ihop mig i soffan med en massa kuddar och filtar och kolla på den här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0